lauracasparie.reismee.nl

22-09 tot 29-09; pumpkin carving

Zondag zijn we niet naar de kerk gegaan omdat er een gastspreker was. We hebben dus uitgeslapen en daarna wafels gegeten als ontbijt. Om 12 uur haalde Carol ons op omdat ze naar Fort Wayne ging. En wij wilde natuurlijk mee! Ik heb eindelijk goeie scheenbeschermers gekocht want ik gebruikte altijd de oude kapotte van Elizabeth. Ooh hebben we gegeten bij Panda Express en zijn we daarna thuisgebracht. De moeder van Ryan was bij ons in een super grote camper. Echt zo'n Amerikaanse camper. Daarna kwamen de opa en broer van Ryan weer. We hebben met z'n alle pizza gegeten. Ik heb samen met Elizabeth haar outfit uitgezocht voor de eerste dag van onze homecoming week. Tijdens deze week is er elke dag een ander thema. Maandag was nerd/college day. In de foto's kun je zien wat ik elke dag aan had. Maar toen ik hoorde van nerddag had ik natuurlijk meteen al iets in mijn hoofd. Verder hebben we op onze kamer gehangen en een beetje muziek geluisterd. Maandag werden we om 7 uur wakker terwijl onze bus om 7:15 komt. We moesten ons dus zo snel mogelijk aangekleden en klaarmaken. Om 7:10 kwam William naar boven dat de bus er al was. Gelukkig was ik al aangekleed en mijn tas had ik ingepakt. Mijn make up heb ik in de bus gedaan. Toen ik op school aankwam voelde ik me zo awkward. Bijna niemand was dressed up als een nerd. Sommige hadden normale kleding aan of een t-shirt met een college naam erop. Ink voelde me dus best wel ongemakkelijk op het begin. Na school hadden we een wedstrijd in Rochester. Ook hadden we onze eerste JuniorVarsity game. Ik mocht de hele helft van JV spelen. De varsity game hebben we verloren met 1-0 en de JV hebben we gelijk gespeeld met 0-0. Toen we thuiskwamen was het al heel laat en we waren erg moe dus hebben we eigenlijk vrijwel meteen gedouched en zijn we gaan slapen. Dinsdag was het thema black-out. Dus moest iedereen in het zwart gekleed. Ik vond dit de meest saaie dag. Omdat iedereen gewoon een zwart shirt aan kan trekken. Hier heb ik dus ook niet veel foto's van. Na school hadden we een training van een half uurtje omdat er daarna een wedstrijd was op ons veld. We hebben toen onze flamingo's verplaatst en gewacht tot we opgehaald werden door Sarah. 'S avonds zijn we naar het boys volleyballtourney gegaan. Tijdens homecoming heb je tourneys in sporten die je normaal niet hebt voor de jongens of meiden. Het was ontzettend grappig om te zien hoe alle jongens in die spandex korte strakke broekjes liepen. Toen we thuis kwamen hebben we onze outfit uitgezocht voor de volgende dag en daarna zijn we gaan slapen. Woensdag was het black tie day. Jongens in suits en meiden in jurkjes. Sommige liepen zelfs in hun homecoming jurkje rond. Ik vond dit het leukste thema van de week. Na school hadden we een wedstrijd tegen Logansport. Deze hebben we verloren met 1-0. Ook was dit onze laatste officiële thuis wedstrijd dus hadden we senior en Exchange student night. Er werd iets gezegd over iedereen en daarna kregen we een bal met korte verhaaltjes erop van het team. Daarna hebben de andere teamgenoten stay with me van Sam Smith voor ons gezongen. Dit was de eerste avond dat ik gehuild heb in Amerika. Ik stond samen met Antonia toe te kijken en hield het niet meer. Na de senior night hebben we cupcakes gegeten en zijn we doorgegaan naar girls flag football. Dit was al bijna afgelopen, dus ik heb 30 seconde meegespeeld. Daarna hebben we de wedstrijd van de seniors tegen de sophomores gekeken. En daarna nog even gepraat met wat andere juniors die Nederlands en duits wilde leren. Hayleigh haalde ons op en heeft ons thuisgebracht. Donderdag was het hipster vs. hippie day. Deze dag droeg ik eigenlijk normale kleding. Omdat ik geen hippie kleding of hipster kleding heb. Na school hadden we een wedstrijd tegen een school die in de top 20 beste scholen staat met girl soccer in Indiana. En we hebben maar met 4-0 verloren terwijl andere scholen waarvan we verloren hadden met meer hadden verloren van hun. Vrijdag was het neon day. En ik had ook geen neon, dus ik droeg gewoon een fel gekleurd shirtje. 'S avonds was de homecoming football game en daarna was er een dance. De game hebben we verloren, maar het was echt super gezellig tijdens de dance. Toen we thuis kwamen waren Logan en zijn broer Wesley er. Ook de ouders van Sarah waren er. De volgende ochtend zijn we om 8 uur naar de donutshop gegaan voor ontbijt. Daarna hebben we ons klaargemaakt voor kindergarden soccer. Dit was de laatste kindergarden soccer les. Dus hebben we een wedstrijd gedaan. Al wilde die kleintjes helemaal niet spelen, ze wilde gewoon langs de kant zitten en kloten. Daarna ben ik met Elizabeth en Antonia naar Hayleighs game geweest. Daarna was er een lunch. Elizabeth werd opgehaald omdat ze moest oppassen en ik ben met Antonia meegegaan naar huis. Er was 's avonds een kampvuur en we hebben pompoenen gecarved. Het was ontzettend leuk om te doen. Om half 9 kwam mijn hostfamily en hebben we een hayride (hooiwagentrip) gedaan. Tijdens de hayride stopte Ryan een paar keer voor een Chinese firedrill. Je moet dan zo snel mogelijk van de hooiwagen af springen, om de tractor heen rennen en een nieuwe plaats zoeken. Daarna hebben we s'mores gemaakt bij het kampvuur en ben ik met Antonia, Logan, Wesley en Elizabeth naar McDonald's geweest. Ik bleef samen met Elizabeth bij Antonia slapen. De volgende morgen zijn we naar de kerk gegaan. Na de kerk was er een lunch in de kerk voor de familie Gedoy. Ze gaan verhuizen naar Chili. Hun zijn goeie vrienden van mijn hostfamily en komen ook altijd op de zondag bij ons eten. Na de lunch kwam Antonia met ons mee naar huis en hebben we genapt tot een uur of 4. Ik moest m'n boek lezen voor American Literature. Om 6 uur kwamen er weer mensen eten. Nadat iedereen weg was hebben Elizabeth en ik op de kamer van Logan en Wesley gehangen. Totdat we ze zover hadden gekregen dat ze ons de volgende ochtend naar McDonald's brachten voor ontbijt en daarna naar school brachten. Hierna zijn we naar bed gegaan.

Reacties

Reacties

Leonie

Wat heb je toch een druk leven! Dan is het hier maar saai!????

Ilonka

Wat leonie zegt ....wat zul jij je gaan vervelen als je weer terug bent! Maar geniet jij nog maar lekker door

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!