lauracasparie.reismee.nl

6-09 tot 13-09; It's getting colder

Vrijdag na school hadden we in plaats van training een fundraiser. We plaatste allemaal plastic flamingo's in de tuin van een teacher. De teacher moest ons dan 10 dollar betalen om de weg te laten halen en als hij meer betaald mag hij kiezen waar we ze daarna plaatsen. Na dat we de tuin van een teacher versierd hadden met de flamingo's gingen we naar het huis van de coach om de film the 99'ers te kijken. Dit gaat over het nationale vrouwenteam van de US die in 1999 de wereld kampioenschappen wonnen. Na de film zijn werden we opgehaald door Carol om naar Hayleighs soccer game te gaan. Toen we daar waren hebben begon het te onweren. Dus de wedstrijd werd gestaakt. Toen is Antonia met ons meegegaan naar huis. We zijn met Logan naar Dairy Queen gegaan om ijs te eten. Toen we klaar waren regende het ontzettend hard. We hoefde maar 20 meter naar de auto te rennen en we waren zeik nat toen we in de auto zaten. Antonia bleef bij ons slapen. De volgende ochtend hebben we lekker uitgeslapen. We hebben geskyped met Antonia's vriendje in Duitsland. Ik kon nog redelijk verstaan wat ze zeiden, maar Elizabeth verstond er niks van. We hadden een poolparty met Exchange students in Hunington, een plaatsje een half uur verderop. Hier zijn we dus heen gegaan. Het weer was helaas niet zo lekker. Maar het was warm genoeg om te zwemmen. Ik heb een super gezellige middag gehad. Om half 4 werden we opgehaald omdat we weer naar een wedstrijd van Hayleigh gingen. Gelukkig was het nu wel mooi weer. Elizabeth werd opgehaald omdat ze ging babysitten. Ik ging na de wedstrijd naar huis om m'n spullen te pakken omdat ik bij Antonia bleef slapen. Bethany sliep bij haar nicht. De volgende ochtend gingen we naar kerk. Mijn gastgezin ging niet naar youthgroup. Dus ik was alleen met Antonia, aangezien Bethany er ook niet was. Mijn gezin kwam pas tijdens de kerkdienst. Na de kerk ben ik naar huis gegaan en daarna gingen we naar de Collett's voor een Duitse lunch die Antonia gemaakt had. Na de lunch kwam Antonia met ons mee naar huis omdat Antonia en ik hetzelfde huiswerk hadden. Zodat we dit samen konden maken. Alleen waren we zo moe dat we besloten hadden een nap te nemen van 4 tot 5. Dit is iets uitgelopen tot half 7, dus was er geen tijd meer voor huiswerk, want er kwamen weer mensen eten. We hebben s'mores gemaakt bij het kampvuur en met z'n alle gevoetbald. Ook heb ik voor het eerst 1 van de cilo's beklommen. De kleinste van de 3 aar ik vond 18 meter al hoog zat ! Na dat iedereen naar huis ging heb ik gedouched en om 10 uur ging Logan weer naar de campus. Maandag had ik dus een Spaanse toets over bodyparts, capitals, numbers, days of the week and months. Gelukkig had ik dat als laatste en heb ik dus nog kunnen leren tijdens de lessen. De toets is dus goed gegaan, voor mijn gevoel. Na de toets hadden we nog tijd over en hebben we de salsa gedanst. Tijdens de training kregen we te horen dat we donderdag onze jerseys moesten wisselen met de jongens, en in die jerseys naar school gaan. Iedereen had natuurlijk meteen iemand met wie ze gingen wisselen. Op een paar na, waaronder ik en Antonia. Na de training hebben we gekeken bij de wedstrijd van de jongens en zijn daarna naar Dairy queen gegaan. Elizabeth en ik wilde graag naar de open gym van basketbal. Dus nadat we gegeten hadden, zijn we daar heen gegaan. Al duurde dit nog een kwartiertje. Antonia wilde het ook proberen dus die kwam ook mee. De coach heeft mij en Antonia uitgelegd wat we moesten doen. En daarna gingen we naar de weight room. Daar kregen we uitleg over de verschillende oefeningen die we moeten doen. We hebben toen 10 minuten de oefeningen mogen uitproberen en daarna werden we opgehaald door Carol. Toen we thuis kwamen was ik zo moe dat ik op bed ben gaan liggen en voor de verandering ben ik vroeg gaan slapen. Dinsdag had ik een algebra test. Ik ga algebra switchen als ik voor deze test geen voldoende haal. 'S avonds heb ik samen met m'n gastzusje met Joe geskyped. Verder hebben we een gewone training gehad. Woensdag hadden we een game tegen Hunington. Het regende alleen de hele dag dus werd de wedstrijd gecanceld. We gingen met het team in een lokaal teambuildings games doen. We hebben ontzettend veel gelachen en het was super gezellig. Toen we thuis kwamen gingen Ryan en Sarah uiteten omdat het hun trouwdag was. Elizabeth en ik moesten dus oppassen op Jackson en Isabel. Wat een ramp ! Jackson had veel te veel energie.. Gelukkig kwamen Ryan en Sarah redelijk vroeg thuis, toen konden wij eindelijk beginnen aan ons huiswerk. Donderdag moesten we de jerseys switchen met de jongens. Aangezien ik niemand kende, had Kylie voor mij geregeld dat ik met Zach switchte. Wat is het grappig om die jongens in hele strakke jerseys te zien lopen. We hadden allebei een homepage tegen dezelfde school. Helaas ook allebei verloren. Maar we hebben wel een hele mooie wedstrijd gespeeld. Vrijdag hebben we een hele leuke training gehad. We hebben kickball gedaan en op goal geschoten. Antonia en Bailey gingen met ons mee naar huis en we hebben ons klaargemaakt voor de football game. Het thema was superhero's en ik ging als catwomen. Bailey als Hancock, Elizabeth als de vrouw in Hancock en Antonia als de Hulk. Deze wedstrijd hebben de jongens dik verloren met 7-35. Na de wedstrijd zijn we met z'n 4en naar huis gegaan en hebben we films gekeken. Uiteindelijk sliepen we pas rond 3 uur 's nachts en de volgende ochtend moesten we om 9 uur op het voetbalveld staan om de kleine kinderen te helpen. Daarna hebben we gekeken bij het toernooi van William. het was ontzettend koud, zelfs in onze sweatpants en sweaters. We zaten dus met zn alle dicht tegen elkaar aan op de tribune. Ryan heeft ons na het tournooi thuisgebracht en toen hebben we ons klaargemaakt om te gaan shoppen. We zijn naar Fort Wayne geweest. Na dat we geshopt hadden zijn we naar de Panda Express gegaan om te eten. En ik hou echt van de Panda Express! Bailey en Antonia bleven weer slapen, alleen waren we zo moe dat we vandaag wel vroeger zijn gaan slapen.

Reacties

Reacties

Ilonka

Pfffff ik word al moe van het lezen, xxx

Karin

Leuk om al die avonturen van je te lezen, Lau! Je verveelt je geen dag daar, zie ik. En alweer een maandje in The States, time flies! Gek trouwens, ik dacht dat ik al eerder op je blog had gereageerd, maar zie mijn reactie nergens terug … Ik volg je wel, hoor! Liefs, Karin

Tim

Hi!
Great blog!
A high five for you.
Greetings from Dublin
Tim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!