lauracasparie.reismee.nl

22-08 tot 29-08; first football game and birthday

Vrijdag hebben we een leuke training gehad, aangezien we goed gespeeld hadden bij de wedstrijd. Daarna kwamen Antonia en bailey met ons mee en hebben Antonia en ik samen de Ice Bucket challenge gedaan. We hebben pizza gegeten en zijn daarna naar school gegaan voor de eerste football wedstrijd van het jaar. Iedereen moest in het zwart gekleed. Het was heel leuk om mee te maken. Er was zwarte verf en iedereen had handafdrukken op hun benen en armen en strepen in hun gezicht. We hebben gewonnen met 27 - 13 dus het was een leuke eerste wedstrijd. Na de wedstrijd bleef Antonia slapen. We konden eindelijk weer een keer uitslapen aangezien we geen training hadden op zaterdag. We hebben geslapen tot 11 uur en hebben daarna wafels gegeten als ontbijt. Daarna zijn we naar de soccer scrimmage geweest van Hayleigh. Die had haar eerste scrimmage tegen de Alumni meiden van haar college. Het was ontzettend heet en benauwd buiten. Ook Hayleigh heeft haar eerste wedstrijd gewonnen. Daarna heeft Carol ons thuisgebracht en hebben we het huis schoongemaakt. Om 6 uur werden Elizabeth en ik opgehaald om te babysitten. 2 kinderen van 1 en een kind van een jaar of 4. Om 8 uur lagen ze in bed en hebben Elizabeth en ik films gekeken. Om 10 uur werden we thuisgebracht. Er was nog bezoek dus we hebben brownies gegeten met z'n alle. Daarna zijn we naar bed gegaan. Zondagochtend moesten we weer naar de kerk. Ik begin youth group wel wat leuker te vinden. Vooral omdat ik nu ook echt mensen beter leer kennen. Na de kerk zijn we naar huis gegaan en hebben ik en Elizabeth even een powernap genomen. Daarna hebben we ons klaargemaakt voor de mud fight. Er was een groot modder gevecht bij iemand van onze youth group thuis. Dus daar zijn we heen geweest met Antonia. Er waren best veel bekende. Ik ben de eerste keer in de modder gegooid door een football plager en die zei ' welcome to America '. Daar was ik natuurlijk ontzettend blij mee want de modder zat daarna overal. Verder ben ik nog weet ik veel hoevaak in de modder gegooid door iedereen. Om 6 uur werden we thuisgebracht door Carol en ik heb daarna een half uur onder de douche gestaan om de modder uit m'n haar te krijgen. Om 7 uur kwamen er weer allemaal mensen eten en een heleboel mensen hebben de ice bucket challenge gedaan. Maandag begon helaas school weer. Weer een ritje met de schoolbus. Ik kan niet wachten tot ik mijn rijbewijs heb en ik met de auto naar school kan. Het was ontzettend warm buiten en wij moesten trainen. We hebben een watergevecht gedaan met de jongens. Een kwartier voordat de training was afgelopen begon het te onweren dus gingen we naar binnen. Daar werden we opgehaald door Sarah. Toen we thuiskwamen waren de vader en broer van Ryan er. Dus we hebben met z'n alle gegeten. Daarna heb ik mijn huiswerk voor algebra gedaan want ik had de volgende dag een test. Aangezien de broer en vader van Ryan bleven slapen, moesten Isabel en Jackson bij ons op de kamer. Iets wat echt niet voor herhaling vatbaar is. De algebra test heb ik echt slecht gemaakt voor mijn gevoel. Dus ik hoop op een goed cijfer, maar ben bang van niet. Bij choir moesten we tops aanpassen voor de size van onze showdresses. Voelde me echt goed dat ik maatje 02 heb, aangezien 00 het kleinste is en er geen 01 is. Over 3 weken hebben we als het goed is onze dresses. Ook hadden we vandaag onze eerste home game. We moesten in onze witte ( doorschijnende ) jerseys naar school. En natuurlijk regende het heel hard toen wij onze warming up gingen doen. Ik mocht vandaag eindelijk meespelen aangezien ik geen last meer heb van mijn enkel. Ik moet hem nog wel in laten tapen elke dag en 3 keer per week oefeningen doen. Maar onze eerste home game hebben we gewonnen met 1-0. Er zou eerst nog een Junior varsity game zijn. Maar die werd gecanceld. In de avond hebben we eigenlijk niet veel gedaan. We hebben soep gegeten en daarna gedouched en een beetje in onze kamer gehangen. Ik heb mijn US history geleerd omdat ik morgen een test heb. Gelukkig hebben we hier op school ook al veel tijd voor gekregen, dus kende ik het al redelijk goed. De volgende dag heb ik dus de test gemaakt en voor mijn gevoel ging die erg goed. Bij algebra 2 zijn we aan een nieuw onderwerp begonnen en daar snap ik dus nog echt helemaal niks van. Ik moet dus nog even kijken met m'n docent hoe ik dit ga oplossen. Na school had ik training en het was echt heel erg warm. Onze training duurt tot 6 en William had een wedstrijd om 5:30. Dus we hebben bij zijn wedstrijd gekeken. Sarah, Isabel en Jackson waren er ook. Na de wedstrijd gingen we naar huis en hebben we soep gegeten en heb ik mijn algebra huiswerk gemaakt. Ook heb ik vocabulary geleerd voor American Literature. Omdat we de volgende dag een test hadden over de woordjes. Daarna heb ik met William ijs gegeten. Omdat we de volgende dag een wedstrijd hadden en je je dan met het team anders kleed. ( soms in je thuis jersey, soms je uit jersey, soms 'dressed up') vandaag moesten we dressed up dus ik heb ruim een half uur met Elizabeth en Sarah in de kast doorgebracht om te kijken wat we zouden dragen. Daarna heb ik ze wat Nederrlandse plaatsen geleerd zoals Groningen en Gorichem. Daarna zijn we gaan slapen. De volgende dag kregen we tijdens algebra onze tests terug. Ik had 19/40 punten. Het valt me eigenlijk nog wel mee. Bijna de helft goed. Maar alsnog te slecht. Ik hoop echt dat het beter gaat met het nieuwe chapter. Bij US history had ik meer geluk omdat ik 45/50 punten kreeg voor mijn werkboek. Na school hadden we een wedstrijd in Oakhill. Wij moesten pas om 6:45 spelen omdat hun jongens eerst een wedstrijd hadden. Toen we daar aankwamen hoorde ik iemand mijn naam roepen en toen zag ik Joe. Een Nederlandse Exchange student die in Kokomo zit. Aangezien hun wedstrijd nog bezig was mocht die miet komen praten. Achteraf hebben we heel kort met elkaar gesproken, maar hij komt waarschijnlijk zondag langs voor mijn verjaardag. De wedstrijd hebben we verloren met 1-0. Dat was echt geluk voor hun, want eigenlijk hadden we gelijk moeten spelen of wij hadden moeten winnen. We kwamen pas erg laat thuis na de wedstrijd en moesten ook nog douchen en avondeten. Het was dus uiteindelijk half 12 voordat we in bed lagen. Dus toen ben ik nog een half uurtje wakker gebleven tot het 12 uur was. Toen ik de volgende ochtend wakker werd had ik al super veel berichtjes van iedereen uit Nederland. Bij mij was het nog vroeg in de ochtend maar in Nederland was het al 1 uur 's middags. Sarah, Isabel en Jackson hadden een ontbijtje op bed gemaakt. Ik kreeg een cadeaukaart van een hele goeie ijssalon. En we hadden de eerste week dat ik er was kleding besteld van school met Manchester Squires. Dit zou deze dag binnen komen, dus dat was ook een verjaardagscadeautje. Sarah heeft mij en Elizabeth naar school gebracht. Bij choir had een klasgenootje een taart voor mij gemaakt en aangezien onze teacher er niet was die dag en had aangegeven dat we een birthdayparty mochten houden, hebben we dat gedaan. Bij de ochtend announcement heeft Alexandra omgeroepen dat ik jarig was, dus iedereen feliciteerde me daarna in de hallway. Verder heb ik een super leuke schooldag gehad. Bij de training is het traditie dat degene die jarig is in het goal gaat staan en iedereen kan prijsschieten op diegenes kont. Gelukkig schoten ze bij mij allemaal mis. Na de training kwam Sarah met cupcakes voor iedereen uit het team. We zijn daarna naar huis gegaan en hebben Elizabeth en ik snel gedouched en omgekleed omdat we uit eten gingen. We zijn naar een Japans restaurant geweest waar ze het eten voor je neus klaarmaken. Onze kok was ontzettend grappig en het eten was super lekker. Omdat ik jarig was moest ik eten opvangen met m'n mond, maar daar ben ik echt heel slecht in. Dus uiteindelijk lagen er allemaal reistballetjes op de grond. Na het eten zijn we naar huis gegaan en ben ik mijn bed in gedoken want ik was super moe. Maar ik heb een onvergetelijke 18e verjaardag gehad !

Reacties

Reacties

Ilonka

Wat een gezellig verhaal weer. En wat heb zo te lezen leuke mensen om je heen om dingen mee te doen.
Maar lees ik het goed, ga je je rijbewijs probereb te halen daar? Go girl go! Xxx

petra

Wauw , wat een drukke maar leuke / gezellige tijd heb je daar. Wat een saaie rustige boel is t thuis dan zeg. Wel minder vermoeiend, dat dan weer wel. Moet ie anders even met de leraar van algebra bijles vragen om op weg geholpen te worden ? Of een ander niveau nemen? Goed te horen dat je 18 e verjaardag erg leuk was. Liefs en xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!