lauracasparie.reismee.nl

30-09 tot 19-10; end of soccer and Michigan

Ik heb het heel erg druk gehad de laatste tijd, vandaar dat ik nu pas weer een nieuwe verhaal heb. De laatste paar voetbalwedstrijden hebben we gewonnen. We hebben een wedstrijd gehad op een zaterdag ochtend. De jongens hadden een wedstrijd na ons dus we zijn met 1 bus gegaan. Het was echt super koud en er vielen zelfs een paar sneeuwvlokken. Gelukkig had iedereen dekens en truien bij zich en hebben we op de tribune gezeten met warme chocomelk. 'S avonds hadden we een sleepvoet met het hele team bij Rachel. We zijn eerst naar en haunted house geweest. Daarna heb ik samen met 4 meiden een huis ge-tp'd. (Wc rollen in bomen en over het huis heen gooien) en we hebben een film gekeken. Ik heb samen met een paar andere meiden op de grond geslapen in de woonkamer. Daarna wonnen we onze eerste sectional wedstrijd. Onze 2e wedstrijd verloren we van Eastbrook en dit was dus onze laatste wedstrijd van het seizoen. Dit was erg emotioneel. De volgende dag hebben we onze tenues ingeleverd en onze soccerbags. En we hebben voor de laatste keer leuke dingen gedaan met het team. En onze coach vertelde dat ze zwanger is.

Ik ben heb me ingeschreven voor het winterseizoen van zwemmen. Maar ik weet nog zeker of ik dat wel wil doen. Ik heb gehoord dat het echt heel zwaar is en dat het alleen maar ochtend trainingen zijn, omdat het zwembad 's middags voor andere dingen gebruikt word. Afgelopen week hebben we een paar keer gevoetbald samen met de jongens. Dinsdag heb ik een choir concert gehad. Aangezien ik in het showchoir zit, had ik ook een song waarbij we moesten dansen. En het begin ging echt heel slecht. Verder heb ik een super leuke avond gehad en het was een hele leuke ervaring. Ook erg leuk omdat het samen met een school was uit Wabash, en Lisan een Nederlandse Exchange student zit op die school en ook in het choir. Woensdag hadden we een bomb melding op onze school dus iedereen moest naar de junior high school lopen. Dat is 2 minuten verderop. Na een uur mochten we weer terug omdat het vals alarm was. Er was een jongen die iets had gezegd over een bom, dit werd erg serieus genomen en deze jongen is meteen van school afgestuurd. Vanaf donderdag hadden we fall break. We hebben overdag even gevoetbald met een paar jongens en 's avonds zijn we naar the firehouse geweest voor een movie night. Vrijdagochtend hebben we ons klaargemaakt voor een weekendje Michigan. We hebben eerst een stop gemaakt bij een Nederlands winkeltje. Daar verkopen ze allerlei Nederlands eten en delfstblauwe dingetjes. Sarah heeft dus flink wat dingen gekocht. Daarna zijn we doorgereden naar de ouders van Ryan. Hun huis is op loopafstand van Lake Michigan. Het waaide erg hard dus er waren best hoge golven. We hebben daarna we avondgegeten en toen moesten we nog 3 kwartier rijden naar onze slaapplek. We bleven slapen bij Deb, die al een keer eerder bij ons thuis geweest is, dus ik kende haar al. En het leukste was, ze hebben een nestje met 10 golden retriever puppies. Ze hebben hun ogen nog niet eens open. Ik sliep samen met Elizabeth in de kamer van Rachel, de dochter van Deb. Zaterdagochtend hebben we gegamed in de kelder samen met 1 van de zoons van Deb. Daarna zijn we met z'n alle gaan lunchen bij een Mexicaans restaurantje. Ryan, Sarah en 'the little People' zijn naar de bruiloft gegaan. De rest ging naar de Alumni basketball game. Na de wedstrijd gingen we naar huis om ons klaar te maken voor de receptie. Het was een wedding met een country thema. Dus iedereen moest in jeans en normale kleding dragen. Echt niks voor mij dus. Ik kende niemand daar en ik heb me dus dood verveeld met Elizabeth. Toen we thuis kwamen hebben we ice cream gegeten en op bed gelegen. Zondag ochtend hebben we onze spullen ingepakt en om 12 uur gingen we richting huis. Toen we huis kwamen hebben we ons omgekleed en hebben we gevoetbald met Eli en David. 'S avonds heb ik film gekeken met Elisabeth.

Ik zit eraan te denken om vanaf nu in het Engels te bloggen. Of het alleen Engels word of Engels en Nederlands weet ik nog niet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!