lauracasparie.reismee.nl

14-09 tot 21-09; reunited with my Dutch friend

Zondag ochtend gingen we niet naar youthgroup. Dus we hoefde pas om half 11 in de kerk te zijn. Aangezien Antonia en Bailey weer bleven slapen gingen hun met ons mee naar de kerk. Alleen is onze auto voor 7 personen dus het was even proppen met 2 mensen erbij. Ze hadden bij de nursery ( kinderopvang ) nog mensen nodig die wilde helpen. Dus ik zat met Antonia tussen de kleine kinderen. Het waren er gelukkig niet zoveel deze keer en een super schattig meisje van een paar maanden viel bij mij in slaap. Dus ik heb een uur met een kind op schoot gezeten. Na de kerk ging Antonia met haar eigen familie mee naar huis en wij hebben Bailey thuisgebracht. Toen we thuiskwamen hebben we pizza gegeten voor lunch. Na de lunch zijn we begonnen met het opruimen en schoonmaken van het huis, omdat er zoals gewoonlijk weer mensen langskwamen. Daarna heb ik geskyped met mijn ouders. Isabel en Jackson vonden het ontzettend interessant dus die zaten er de hele tijd bij. Ook Sarah heeft geskyped met mijn ouders. Ik heb de een tour gegeven door het huis. Daarna hebben we verder schoongemaakt en heb ik een film gekeken. Toen kwamen de mensen en hebben we gegeten. Ik heb nog een keer gekeken naar de Discovery tour naar Hawaii, en toch besloten om het niet te doen. Omdat je het echt niet zo duur hoeft te maken. De vliegtickets van Chicago naar Hawaii zijn maar 700 dollar. En ik ga waarschijnlijk in maart een weekendje naar Californië. En ga dan misschien van daaruit met Sarah naar Hawaii.
Na dat iedereen weg was heb ik met Elizabeth een film gekeken in bed. Daarna zijn we gaan slapen. Maandag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Dinsdag heb ik weer een algebra test gehad en ben daarna naar de student guidence gegaan om mijn class te switchen. Ik snapte er echt helemaal niks van. Eigenlijk kon je niet switchen omdat we in het midden van een semester zitten. Maar ze kon me ook niet in algebra laten zitten. We hadden dinsdag een wedstrijd die we hebben verloren. Daarna zijn we naar Taco Bell gegaan voor het avondeten. Woensdag had ik nog een wedstrijd en deze hebben we gewonnen met 3-0. Daarna hebben we gegeten thuis en heb ik samen met Elizabeth geskyped met Wouter. Daarna hebben we huiswerk gemaakt en zijn we naar bed gegaan. Donderdag had ik mijn eerste geomatrie class. Ik hoop dat ik dit wel ga snappen. Ik zit nu in de class met Elizabeth dus die kan me helpen als ik iets niet begrijp. Ook zitten er een aantal meiden uit mijn team in de class. Tijdens US history hadden we een evacuatie drill. Gelukkig was het lekker weer en hebben we de rest van de les buiten gedaan. Aangezien we een toets hadden de volgende dag en dus gingen herhalen. Toen ik thuis kwam na de training was ryans vader er weer. Dus we hebben met z'n alle gegeten. Isabel en Jackson moesten weer bij ons slapen. Alleen had ik vrijdag een US history test, dus leren kon ik niet. Want die kinderen gaan echt niet slapen als wij in de kamer zijn. Vrijdag gingen Elizabeth en ik na de training mee met Bailey. We hebben fried ice cream geprobeerd te maken. Maar het was niet helemaal gelukt. Het smaakte meer naar ijs met cornflakes. Wat het ook eigenlijk was, maar het zou anders moeten smaken. Het was wel erg lekker. We hebben de hele avond op de bank gezeten en films gekeken en toen zijn we in slaap gevallen. De volgende ochtend gingen we weer helpen bij kindergarden soccer, dus moesten we vroeg opstaan. Hierna gingen we met Sarah mee naar huis. Toen hebben we even op bed gelegen en daarna hebben we ons klaargemaakt want we gingen naar Hayleighs soccer game. Van daar uit gingen we door naar Kokomo, omdat we hadden afgesproken met een Nederlandse Exchange student die ik heb ontmoet op kamp. We hebben wat gegeten in de mall en zijn daarna naar de film The Maze Runner geweest. Het was dus een hele gezellige avond. Antonia, die ook mee was naar kokomo, bleef bij ons slapen.

Reacties

Reacties

Ilonka

En weer zo'n gezellig verhaal! En california en hawaii wat gaaf meid, ik duim voor je dat t doorgaat xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!