lauracasparie.reismee.nl

30-08 tot 05-09; soccertourney and my first time driving a car

Zaterdag moesten we om kwart voor 8 verzamelen bij het voetbalveld. We hadden deze dag een toernooi. Gelukkig was het toernooi bij onze school. De eerste wedstrijd om 9 uur hebben we gelijkgespeeld met 4-4. Met de penalty's hebben we verloren. Daarna hadden de jongens een game tegen dezelfde school als wij. Deze hebben ze ook verloren. Onze 2e wedstrijd was tegen North Miami. De wedstrijd hebben we gewonnen met 6-0. Ik was met Bailey aan het dollen dat we samen voorin wilde en dan gingen scoren. Dus toen we dat mochten bewijzen, hebben we dat gedaan ook. Meteen toen ik in kwam, kreeg ik de bal en paaste ik naar Bailey en die kickte hem erin. Daarna heb ik nog bijna een rooie kaart gekregen omdat ik per ongeluk de keeper schopte, maar gelukkig zag de scheids dit niet. Na de wedstrijden ben ik met Elizabeth en Ryan naar Dairy Queen gegaan en hebben we ijs gegeten. Toen we terug kwamen waren onze jongens nog bezig met de wedstrijd. Deze hebben ze gelukkig gewonnen. Daarna hadden we een soccer diner bij Bailey thuis. Aangezien haar broer in het boys soccer team zit, kwamen de jongens ook. We hebben een hele gezellige avond gehad en de jongens gingen FIFA spelen. Natuurlijk had Nederland gewonnen! Makayla, een teamgenootje, heeft ons daarna thuisgebracht en daarna hebben Elizabeth en ik in bed Mulan 2 gekeken. Zondag ochtend gingen we niet naar de kerk. Waarom weet ik niet precies, maar ik vond het niet erg. Ik heb de hele ochtend op bed gelegen. En verder een lazy day gehad. Hayleigh kwam langs voor dinner. Na het eten heeft ze haar zus Amy opgehaald. Bailey kwam bij ons slapen, dus die kwam ook nog. We hebben taart gegeten voor mijn verjaardag. En daarna film gekeken in bed. Maandag hebben we uitgeslapen. Het is Labor Day, dus we hadden geen school. We hebben dus nog een lazy day gehouden. Om 2 uur gingen Bailey weer naar huis en daarna hebben Elizabeth en ik een nap genomen. Verder hebben we niet veel gedaan die dag. Dinsdag moesten we weer naar school. Na school hadden we een wedstrijd in North Miami. Zaterdag hadden we 6-0 gewonnen van hun, maar toen miste ze hun 3 beste spelers. We hebben toch nog gewonnen met 5-2. Al was de coach niet echt tevreden. Ze vond dat we lui speelden. Toen we thuis kwamen van de wedstrijd hebben we gegeten en gedouched en zijn daarna naar bed gegaan. Deze dag was ik alweer 1 maand bij mijn gastgezin. Woensdag ochtend werden we wakker en toen kregen we het geweldige bericht dat we 2 uur delay hadden. Dat betekend dus dat we 2 uur later op school moesten zijn. Het was die ochtend erg mistig, dus het was niet veilig om te rijden. Onze eerste 3 klassen waren dus maar 10 minuten lang. De rest van de lessen waren gewoon normaal. Met de training moesten we allemaal sprintjes doen. En het was ongeveer 25 graden buiten. Verder hebben we heel veel drills gedaan waarbij we moesten rennen. Dus ik was echt gesloopt achteraf. Toen we werden opgehaald door Sarah, zei ze dat we meteen doorgingen naar een Mexicaans restaurant. We gingen uiteten met de Mize's. Elizabeth en ik kwamen daar dus bezweet aan in onze soccer kleding. Maar we hebben heerlijk gegeten. Toen we terug naar huis reden, stopte Sarah halverwege. Ze zei dat ik mocht rijden naar huis. De eerste keer auto gereden. En ik ben nergens tegenaan gereden. Gelukkig zijn alle auto's in Amerika automatisch dus ik hoef niet te schakelen. Het enige wat ik hoef te doen is sturen, gas geven, remmen en om me heen kijken. Deze week mag ik dus elke keer even rijden en dan gaan we mijn rijbewijs regelen. Tone we this kwamen he been we gegeten en daarna huiswerk gemaakt. Daarna zijn we naar bed gegaan. Donderdag kwam de bus 5 minuten te vroeg, dus ik kon mijn ontbijt niet meer opeten. Ik zat dus de hele ochtend met honger op school en kon niet wachten tot lunch. Gelukkig was de lunch erg lekker. Chicken tortilla's ! Na school hadden we weer een soort straf training. Gelukkig minder erg als de dag ervoor, maar we moesten nog steeds sprintjes doen en veel rennen. Het was minder warm, maar nog steeds te warm om veel te rennen. Na de training hebben we gekeken bij de wedstrijd van de Varsity jongens. Daarna werden we opgehaald. We hebben avondgegeten en ik mocht een kerstcadeautje uitzieken. Het is nog wat vroeg, maar ik kon kiezen tussen een Letter jacket of een class ring. Ik heb gekozen voor de class ring, maar ik weet nog niet precies welke ik wil hebben. Na het eten heb ik gedouched en heb ik geskyped met Joe, Wouter, de dubbel placement van Joe en mijn hostsister. Uiteindelijk werd het dus heel laat en gingen we om 12 uur pas slapen. Toen kwam de neef van Elizabeth, Logan, aan. Mijn hostmom dacht dat hij vrijdag pas zou komen. Maar hij kwam dus al donderdag. Toen hebben we dus nog even met hem gepraat en daarna zijn we gaan slapen. Gelukkig bracht Ryan ons naar school in de ochtend, dus konden we een half uur langer slapen. Bij choir kregen we een box met chocola die we moesten verkopen. Ik heb er al een paar verkocht aan de vrienden. Na school hebben we geen training, maar een fundraiser. Hierna gaan we naar het huis van de coach om een film te kijken met het team.

Reacties

Reacties

Ilonka

Wauw...auto gereden! Wat dacht je toen je mocht? Stond je niet raar te kijken ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!