lauracasparie.reismee.nl

Second week at school

Ik heb deze week geen tijd gehad om een uitgebreid verhaal te schrijven. Ik denk dat ik ook niet veel tijd heb om dat nog te doen. Dus ik vat mijn afgelopen week even samen. Zaterdagochtend heb ik opnieuw met mijn team de 5k gerend. Ik heb hem dit keer in 36 minuten gedaan. Vind ik nog best goed voor iemand met een verzwikte enkel. Verder heb ik niet heel veel gedaan zaterdag. Zondag ben ik weer naar de kerk geweest. 's middags ben ik met mijn hostmom en hostsiblings naar een baptisme geweest. Hier werden kennissen van mijn hostmom gedoopt tot baptist. Het was opzich wel grappig om dit een keer te zien, maar het is echt niks voor mij. Ik heb toen ik thuis was met mijn ouders geskyped. Daarna zijn we naar Carol gegaan voor een Exchange student informatie avond. Alle Exchange students waren er weer. Maandag begon school weer en hadden we onze eerste wedstrijd. Dit was een varsity game en ik mocht niet spelen omdat ik nog steeds last had van mijn enkel. Helaas hebben we de wedstrijd verloren met 3-2. We hadden 2 penalty kicks en degene die de kicks nam miste beide keren. We hadden dus wel kunnen winnen. Dinsdag had ik weer een normale schooldag en heb na school weer oefeningen gedaan voor mijn enkel bij Watson. Mijn enkel gaat al steeds beter. Woensdag hadden we onze 2e uitwedstrijd en deze hebben we gelijk gespeeld. Elizabeth heeft 2 keer gescored. Ik mocht nog steeds niet meedoen van de coach. Toen we thuis kwamen was Cali er en ze was genomineerd voor de ALS ice Bucket challenge dus dit heb ik voor haar gefilmd. Cali bleef slapen en heeft ons donderdag naar school gebracht. Tijdens de training ging het al veel beter met mijn enkel. Ik kan eindelijk weer gewoon rennen dus volgende week kan ik als het goed is meespelen in de wedstrijd. Na de training hebben we gekeken bij de eerste volleyball game van de meiden. Ik blijf het grappig vinden hoe professioneel ze dit elke keer doen. Net als bij het wk. Na de game zijn we naar huis gegaan en heb ik een bak ijswater over Elizabeth heen mogen gooien. Ze zei; ik nomineer jou niet omdat jij nog wel genomineerd word. En een uur later werd ik genomineerd door iemand van kamp. Dus vanavond ( ik zit nu in studyhall, op school ) mag ik het ook gaan doen. Antonia is ook genomineerd dus we helpen elkaar. De training is tot half 6 en dan gaan we naar huis, de icebucket challenge doen en douchen en dan naar school voor de eerste football game. Ik heb er heel veel zin in.

Reacties

Reacties

jurgen

Waar is het filmpje??? Hier is het filmpje........

Koud, he....

Bianca Lem

Hoi Laura,

Bij deze wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag. Hiep Hiep Hoera !! Fijne verjaardag !

Lieve groet,

Bianca

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!